Falas me mbështetjen e projektit Aftësi për Punë
JAVA
1
MODULI I. Infrastruktura për mësimin e kombinuar dhe në distancë
Moduli i parë fokusohet në kombinimin dhe komponentët e infrastrukturës fizike dhe dixhitale. Njëkohësisht, bazuar në specifikat e infrastrukturës, realizohet një vlerësim dhe analizë e përzgjedhjes së pajisjeve teknologjike. Shembujt konkretë përqëndrohen në rastet e studimit duke evidentuar rolin që luan infrastruktura fizike dhe dixhitale.
JAVA
2
MODULI II. Infrastruktura në shkollë dhe infrastruktura në kushtet e shtëpisë
Ky modul fokusohet në infrastrukturën fizike dhe digjitale të pranishme në mjediset e shkollës dhe të shtëpisë. Përgjatë kursit do të bëhet vlerësimi se si mund t’i asistojmë nxënësit gjatë të punuarit në shtëpi, por edhe disa konsiderata për nxënësit me aftësi të kufizuara.
JAVA
3
MODULI III. Pajisjet dhe siguria e të dhënave personale
Moduli i tretë i kursit trajton mbrojtjen e të dhënave personale dhe konfidenciale gjatë procesit mësimor të kombinuar apo në distancë. Tematikat kryesore të modulit janë: dizenjimi i sigurisë, përgjegjësitë e përdorimit, si dhe sigurimi i të dhënave në një orë mësimi.
JAVA
4
MODULI IV. Përshtatja e nevojave në kushtet e mungesës së infrastrukturës digjitale dhe asaj fizike
Moduli i katërt ndihmon për të kuptuar përshtatjen e nevojave në kushtet e mungesës së infrastrukturës fizike dhe digjitale, duke u trajtuar nëpërmjet çështjeve si: problemet dhe efektet e shkaktuara nga mungesa e pjesshme apo e plotë e infrastrukturës; dhënia e disa zgjidhjeve të mundshme për realizimin e mësimit në rastet e mungesës së infrastrukturës; si dhe sigurimin e rrjetit të internetit kur fondet janë të kufizuara.
JAVA
5
MODULI V. Infrastruktura digjitale dhe cilësia e mësimdhënies së kombinuar dhe në distancë
Në këtë modul do të trajtohen tematika të lidhura me ruajtjen e cilësisë së procesit mësimor, të kombinuar apo në distancë, nëpërmjet teamtikave si: qasje mbi edukimin cilësor, si dhe ndikimet e infrastrukturës fizike dhe digjitale në cilësinë e arsimit
Ornela Hasrama
PhD. Candidate në fushën e Shkencave Sociale dhe Humane pranë Qendrës Kërkimore “UMR Territoire”, në Universitetin Clermont-Auvergne, Francë. Pedagoge pranë Fakultetit të Historisë dhe Filologjisë, UT.
Praktika.al
Identifikimi i infrastrukturës fizike dhe dixhitale të domosdoshme për realizimin e orës mësimore
Vlerësimi i disa nga mjeteve/platformave mësimore të dobishme në një orë mësimi si pjesë e infrastrukturës fizike dhe dixhitale
Përzgjedhja e pajisjeve më të përshtatshme për mësimin e kombinuar dhe në distancë
Propozimi i zgjidhjeve në rastin e punës së diferencuar nëpërmjet infrastrukturës digjitale me nxënësit me aftësi të kufizuar
Shmangia e survejimit të të dhënave personale të përditësuara në pajisjet e tyre dixhitale
Identifikimi i problemeve dhe efekteve të mungesës së infrastrukturës fizike në mjediset e edukimit
Analizimi i elementëve bazë të cilësisë së arsimit në raport me infrastrukturën fizike dhe dixhitale
Praktikohu në Kurse të Tjera
Njoftohu në email për kurset më të reja në praktika.al
Regjistrohu te buletini Elektronik