Për të gjithë mentorët në biznese
Falas me mbështetjen e projektit Aftësi për Punë
JAVA
1
MODULI I. Rëndësia e planifikimit të zbatimit të kurrikulës
Në këtë modul trajtohet rëndësia e planfikimit të kurrikulës, llojet e saj, specifikat e planfikimit të kurrikulës për zbatim, liria profesionale e mësimdhënësit gjatë planfikimit të kurrikulës, si dhe aspekte ligjore të planfikimit.
JAVA
2
MODULI II. Planifikimi i zbatimit të kurrikulës së formimit të përgjithshëm
Në fokus të modulit vendoset planfikimi i kurrikulës së formimit të përgjithshëm të shkollave të AFP-së, plani vjetor dhe ai tremujor i lëndës, si dhe rubrikat e planit tremujor të kurrikulës së formimit të përgjithshëm në shkollat e AFP-së.
JAVA
3
MODULI III. Planifikimi i zbatimit të kurrikulës së AFP-së
Llojet e planeve të kurrikulës së AFP-së në shkollat profesionale, rubrikat e planit të mësimdhënies së lëndëve teorike profesionale, si dhe rubrikat e planit të mësimdhënies së moduleve praktike profesionale janë çështjet kryesore që trajtohen në brendësi të modulit.
JAVA
4
MODULI IV. Formate të planifikimit të kurrikulës
Moduli na njeh me elementet e formatit të planit të mësimdhënies së lëndëve teorike profesionale, si dhe me ato të mësimdhënies së moduleve praktike profesionale, duke i vendosur edhe në plan krahasues.
JAVA
5
MODULI V. Zbatimi online i planifikimit të kurrikulës
Si realizohet zbatimi online i planfikimit të kurrikulës? Cilat janë sfidat që ndeshim gjatë zbatimit të mësimit online dhe si të përballemi me to? Ç'hapa duhet të ndjekim për një planifikim të efektshëm online të mësimdhënies? Këto janë aspektet kryesore të trajtuara në modul.
JAVA
6
MODULI VI. Platformat ‘Google classroom’dhe “Google meet”
Moduli ka në fokus platformat Google Classroom dhe Google Meet, veprimtaritë dhe materialet mësimore që realizohen dhe vendosen në Google Classroom, përdorimin e platformës Google Meet dhe ndërveprimin online me nxënësit.
Robert Gjedia
Pedagog në Fakultetin e Shkencave Sociale, UT
Praktika.al
Shpjegimi i parimeve pedagogjike mbi të cilat duhet të bazohen mësuesit/instruktorët gjatë procesit të hartimit të planifikimeve të zbatimit të kurrikulës
Identifikimi i dokumentacionit zyrtar mbi të cilin mësuesi/instruktori mbështetet për hartimin e planifikimeve të zbatimit të kurrikulës
Identifikimi i elementeve më të rëndësishme të një planifikimi të efektshëm të zbatimit online të kurrikulës së IoAFP-ve
Dhënia e gjykimeve se si duhet krijuar mjedisi i punës për mësimin online në kushtet e shtëpisë
Shqyrtimi i metodave, teknika online që sigurojnë ndërveprim me nxënësit, psh., punë në grupe, situata rasti, diskutimi, debati, projektet, prezantimet etj.
Hartimi i një shembulli të formateve të planifikimit të zbatimit të kurrikulës në IoAFP-të
Diskutimi rreth rolit dhe kontributit që jep ekipi lëndor i institucioni në procesin e hartimit, përmirësimit dhe miratimit zyrtar të planifikimeve të zbatimit të kurrikulës
Praktikohu në Kurse të Tjera
Njoftohu në email për kurset më të reja në praktika.al
Regjistrohu te buletini Elektronik